Ombytta roller

Efter podden med Jannik som blev en succé så fick jag lite blodad tand.
Jag kontaktade honom och la fram frågan om jag skulle få intervjua honom. Givetvis var han med på det så inom kort lägger jag upp Tankesmedjans första (och troligtvis sista) podcast.
Jag skulle absolut vilja fortsätta med poddar men måste inse att det är för tidskrävande.
Det är klart, vid gott resultat så måste jag ju ompröva men vi ser vad som händer. Kommentera gärna efter podden kommit huruvida det är bu eller bä med ljudfiler istället för mina långa utläggningar i text. Själv lutar jag som sagt åt bu, men vi ser vad som händer.
Jannik är förövrigt en riktigt bra och slipad kille som jag önskar allt gott.

Synd på pojken att han är liberal bara 🤣

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Den åländska själen

Alla utom ÄlskogsFrille är tysta

Snipäventyrssuget

Alla feminister i samma båt.

Åland mitt Åland

Det finns alltid en säker passning

Ställ dem mot väggen

Misshandlande Rumäner