Tankesmedjan 2.0

Då kör vi då, jag hade ju tänkt vänta tills imorrn men det är ju två jävla timmar lång så ska ni hinna lyssna på den så är det nog bara att sätta igång tvärt vid morgonkaffet.
Jag har själv inte lyssnat igenom den så jag håller tummarna att allt är bra.

Dela gärna podden, jag är ju så sjukt tävlingsinriktad så jag vill ju att den ska få massor med streams och stor spridning. Jag säger även likadant här som inför min pod då Jannin intervjuade mig, jag hoppas att inte mina fiender skadskjuter mig alltför illa 😁

Jannik vill ha radiotystnad

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Den åländska själen

Alla utom ÄlskogsFrille är tysta

Snipäventyrssuget

Alla feminister i samma båt.

Åland mitt Åland

Det finns alltid en säker passning

Ställ dem mot väggen

Misshandlande Rumäner